Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

Mengenal ALLAH yang Maha Pemurah Dapat Menghilangkan Kesedihan !

Asalamualaikum :) 

ALLAH SUBHANAHU WA TA"ALA adalah Tuhan Yang Paling Pemurah dari  yang pemurah dan Yang Paling Dermawan di antara Derrmawan. Dia menganugerahkan kepada hamba-hambanyaa sebelum mereka memohon dasn di atas apa yg mereka harapkan . Allah subhanahuwataala menghargai sautu amal walaupun sedikit dan terus menerus. Dia mengampuni banyak kesalahan dasn menghapiskan nya.Semua yg ada di langit dan di bumi selalu meminta kepadanya.Setiap waktu dia dalam kesibukan dia tidak merasa keletihan sedikit pun untuk beralih dari satu pendegaran ke satu pengdegaran dia tidask pernah berbuat salah dengan banyaknya permasalahan , tidak pernah merasa jemu dengan tekanan permohonan oarang-orang yang memohon ,Bahkan dia mencintai orang-orang yang memohon dalam doanya. Dia senang diminta dan dia marah bila tidak dimintak.

Dia malu kepada hamban-hambanya tetapi hambanya tidak malu kepada nya dia menutupi hambanya walaupun dia tidak menutupi dirinya.Dia mengasihi hambanya yg tidak mengasihinya .Tidak ada yg ada dpt mghilangkan keburukan kecuali dia sesungguhnya , tidak ada yang dapat mengabulkan doa menghentikan perselisihan kekhilafan,mengampun kesalahan , menutup aib menyelamatkan dari bencana, menolong darti musibah dan memberikan anugerah melainkan hanya Allah semata-mata.

YA ALLAH ! sesungguhnya engkau adalah tuhanku tiada yg berhak disembanh melainkanengkau,Engkau telahmenciptakan diriku aku adalah hambamu dan telah berjanji untuk mentaati mu sebatas kemampuaanku "! Aku berlindung kepada engkau dari keburukan hal yang telah aku lakukan. Aku mengakui segala nikmat yg telah kau berikan kepadA aku mengakui segala dosa-dosa yg tgelah ku lalkukan .Oleh kerana itu ,ampunilah aku sesunggunya  tida yang dapat mengampuni dosa-dosa ,selain engkau. :) 

note#
- Jika merasa gugup dalam mengerjakn suatu perubahan 
jangan sampai a\berputus asa, jgn cemas dn jangan pula smpai 
meragukan bahawa jalan keluar pasti akan datang .

Tiada ulasan: