Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

10 syabaan Genab 14Tahun :)

Facebook

Asalamualaikum.

Alhamdulillah , hari nin 19June bersamaan 10Syabaan genab laa usia aku 14tahun wahwah birthday kali ni lain sikit aku tak peringkan sesiapa pun bila birthday aku ! aku tak bagitau sebab aku takmau kawan aku susah-susah nak pi cari mai hadiah then bagi dekat aku ,Aku tak suka susahkan orang cukuplaaa hampa ucap "selamat hari lahir firra" pun cukup :) lepastu firra nak doakan sapa2 sajaa yg ingat dan wish firra doakan hampa semua jugaa panjang umur dimurahkan rezeki diberkahi Allah semoga diberi kebahagiaan oleh ALLAH . InsyALLAH aminnn.....

Untuk ibu pulaaa Mashithah Binti Md Isa firra nak ucap terima sesanggat sebab sanggup mempetaruhkan nyawa ibu untuk melahirkan seorang insan yang bernama Nurfirra Ashiqa.
Terima kasih ibu firra akan selalu ingat semua jasa-jasaa ibu selama ni InsyALLAH firra akan cuba menjadi anak yg mentaati ibu bapa firra pun sekarang dah makin membesar bukan budak2 lagi jadi pelan-pelan firra akan cuba menjadi seorang insan yg berjaya dan diberkati oleh ALLAH.
InsyaAllah Aminnn.... :] 

Tiada ulasan: