Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

Rinduuu cintaku padamu.

Asalamualaikum.
Rupa-rupanya sakit yang paling sakit adalah sakit memdam rasa rindu yang tak terbalas . 
"Bagai pungguk rindukan bulan" Itu laa peribahasa yg sesuai dgn keadaan aku sekarang ni ! Rindu rindu  semalin rindu cinta cinta semakin cinta rindu cintaku padamu pujaan hatiku .
Aku dekat disini dia dekat sana entah apa yang tengah buat pun aku taktau tapi aku selalu berdoa dekat ALLAH walau mana pun dia berada dgn siapa pun dia berada aku harap dia dalam keadaan baik semoga Tuhan sentiasa lindungi dia .Setiap malam pasti aku akan stalk dia sebab aku rindu dia setiap masa kalau boleh setiap masa nak tgk jaa senyum dia . :) tapi mustahil air mata ni akan mengalir dengan sendirinya bila teringat dekat dia. Aku berharap suatu hari nanti segala permitaan hati ku ni akan dikabul Oleh Tuhan yang maha Esa  :) Aminn ...

Tiada ulasan: