Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

// ♥ Letter F

I Love You


Perasaan Yang Tak Kunjung Padam ~_~ Pernahkah awak merasakan bahawa awak* mencintai *seseorang walaupun awak tahu cinta awak tak mungkin berbalas tapi awak tetap mencintai dia.pernahkah awak merasakan bahawa awak sanggup melakukan apa apa saja demi seseorang yang awak cintai walaupun awak tahu ia takan pernah peduli  .pernahkah awak merasakan hebatnya cinta,tersenyum bila terluka,menangis bila bahagia,bersedih bila bersama,tertawa bila berpisah. Saya pernah. Saya pernah tersenyum walaupun terluka sebab saya yakin *ALLAH* akan menjadikannya untuk saya. :biggrin:


Walaupun aku hanya dapat melihatmu dari jarak jauh tapi itu sudah membuat aku bahagia

melihat senyummu aku pun turut tersenyum. kenapa aku masih lagi  menunggu dan berharap
sedangkan aku tahu yang dia tidak akan pernah menjadi miliku " tapi yakinlah bahawa cintamu kudapat:lovely: