Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

FA ♥



Large
       بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  
#Sungguh aku cinta kamu Disini aku menunggumu Termenung memikirkan kamu Terbayang selalu wajahmu Tak akan lelah ku memujamu Bagi hatiku kaulah hidupku Sampai bilakah harus aku menanti Datangnya cinta tulus darimu Dengarkan rintihan dihatiku Bertahan mengharapkan cintamu Ku menunggu..:smooch: Sungguh aku sayang kamu Disini aku menantimu Setiap waktu aku rindu Selalu ingin bertemu kamu aKu menunggumu. Aku akan tunggu walaupun aku tahu kamu tak akan pernah menjadi milik aku#. ya allah tabahkan laaa hati hambamu ini dan kuatkan laa imanku untuk meneruskan perjuanga  mengejar cinta sejati yang tak pernah berbalas ya allah......Image
sesungguhnya hati ini tak akan pernah ada rasa jemu untuk menanti cinta yang tulus dari hatimu.
Aku tidak perlu bantuan daripada mereka yang disekelilingku untuk mendapat belas kasihan darpadamu
tetapi yang aku perlu hanyalah Allah kerana aku yakin Allah pasti membantuku untuk mendapatkan
belas kasihan dari mu. Di dalam doaku akan ku sebut namamu berdoa supaya suatu hari nanti cinta 
aku akan menjadi kenyataan. Wahai sang pujaan hati seandainya engkau tahu yang aku sudah ada rasa
sayang pada dirimu. TUHAN......bantulah aku untuk memiliki hatinya TUHAN...... bukakan lah pintu hatinya
untuk terimaku seadanya. :lovely:

 

                     ▲ 1ᴛʜɪɴɢ 2do 3ᴡᴏʀᴅ 4ʏᴏᴜ I  U