Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

Waiting for someone :/

424637_379016725503008_269401991_n_large

// Jikalau orang tak suka tak apa Tapi janganlah kau mengata. Sudah menjadi adat di dunia 
Ada rupa dan berharta orang suka Jikalau orang tak suka tak apa Biarlah ku mengundur diri 
Mungkin kau rasa aku tak sepadan Dengan dirimu Ku sedar diri ini  Aku hanyalah insan biasa 
Tapi aku ada harga diri Walaupun terguris hati ini Hingga menitis air mata  Namun semuanya 
tak bererti Bagimu jikalau orang tak suka tak apa Tuhan masih menyayangiku Moga suatu hari 
 tuhan akan buka pintu hatimu.# ♥