Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

Takdir Cinta !

Create Beautiful Quote Photos - LiveLuvCreate.com

Asalamualaikum !

Selamat petang , memang rasa diri aku Bodoh yang teramat lah sebab apa ? sebab selalu aku sembahyang aku minta doa dekat Allah berikanLah aku "Peluang" tapi hari ini aku sendiri yang tolak peluang tu aku pun rasa bersalah dengan Allah ampunilah aku ya allah aku tahu aku  khilaf aku tak dapat nak hadapi rasa Malu , Takut . Tolong aku ya allah 

Aku akan cuba sedaya upaya untuk hapus rasa malu dan takut aku di depan dia ! Aku perlukan petunjuk daripada mu Tuhan bantulah aku . Kerana engkau tuhan yang maha esa aku hanya sujud sembah hanyalah padamu Tuhan.

Now aku akan cuba juga ubah sikap aku tapi aku perlu bantuan daripada mu TUhan bantulah hambamu ini yang sanggat lemah yang sanggat kecil ini untuk ke jalan yang benar
InsyaAllah Aminn :~] 



Tiada ulasan: