Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

God only understand my feelings



Asalamualaikum ♥листья, сердце,

Now rasa lega sikit sebab semua ingat yang aku dah boleh lupakan dia dan semua ingat yang aku dah tak suka dekat dia ! ~ _~ Tapi hanya allah yang tahu isi hati aku sekarang ni .Sebab aku tak suka bila orang peli-perli nama crush aku depan orang ramai >.< sakit hati sanggat bila depa duk perli-peli but aku diam sebab kawan O_O tapi lama-lama tak tahan laaa macam ni sekarang aku kata dekat semua kawan-kawan aku yang aku boleh lupakan dia aku dah tak suka dia ! Jyeahhhhhhhhhh (y)
Tapi dalam hati biaq laa allah jaa yang tau perasaan aku dekat dia sekrang ni ! :) Hanya pada allah sahaja aku akan mengadu masalah aku sekarang ni sebab hanya allah yang boleh tolong aku :]
Walaupun ramai yang kata "hang lupakan ja lah dia firra hang cari yang lain" Oh yaya! ampa memang senang cakap tapi hampa tau ka perasaan aku ingat senang ka nak lupakan orang kita dah lama tunggu dia dan sayang dekat dia walaupun aku tau yang dia takpernah akan menjadi milik aku tapi aku tetap sabar menanti ! :') sebab aku sayang dia ♥ But sekarang hanya aku dan allah sahaja yang tau perasaan aku sekarang :) Hanya mampu bersabar menanti ! kalau allah izinkan insyaallah pasti dia akan memberikan jalan yang terbaik buat aku dan dia :) Amin ...

Tiada ulasan: