Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

Degupan rindu dihatiku ♥

Asalamualaikum :)

Hanya disini tempat aku meluahkan apa yg tercoret dihati, 
aku mohon kau fahami isi hati ini :')
Aku ingin kau tahu hari -hari namamu meniti dibibir. 
ujur aku katakan aku sayangkan kau :'(
 Tuhan aku sayang dia, Tuhan aku rindu dia,
 mengapa harus ada perasaan ini di hati ku 
sedangkan aku takkan dapat apa yang aku inginkan ?

LargeTuhan aku perlukan petunjuk darimu
aku perlukan pertologan darimu
aku perlukan kebenaranya tuhan
kerana aku adalah hambamu ! 

ya allah berikanla aku jalan yang terbaik buat diriku aku tahu masih terlalu awal untuk aku fikirkan semua ini tapi hati ini yang mendesak aku ! tuhan aku mohon bantulah aku !
tujukkan la kebenaran mu ! :"} 

Kau sampaikanlaa salam RINDU aku buatnya disana 
jagalah dia buatku kerana engkaulaa yang selalu dihatinya :")

*"Aku mencintaimu karana Tuhan dan untuk Tuhan :)"
♥ assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh ♥ 


Tiada ulasan: