Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

#I just need to be appreciated#

Tumblr_mjyydlsedu1s2tcm4o1_500_large
 ♥ F.A ♥
Hari Demi Hari aku mengHarapKannn sesuatuu daripada hang tapi hang masih lagi tak hiraukan aku. Ahahahah aku sedar diri , sapa laa aku bagi hang kan ? Aku punn tak suka paksa orang biar la allah yang tentukan. Tapi kalauLaaa hang tau perasaan aku sekarang betapa berhargaNyaa diri hang  buat aku kalau Laa hang tau sayangNya aku kat hang RinduuNyaa aku kat hang . tiap-tiap hari Aku bersemanggat nak pi sekolah sebab aku nak tegok hang . Sekarang aku rasa macam dah takMau ponteng sekolah sebab aku nak jumpa hang hari-hari. but when you did not come school . :'( Hari tu laa hari paling sedihh bagi aku hari paling membosankan buat aku sebab aku takleh nak ushaa muka hang yang comel Like a rabbit lebih-lebih lagi pipi hang yang chubby tu Auuuuwww !! gerammmm... Ahahah. 
Kalau kawan aku ajak aku pii toilet aku mesti takMau sebab jalan nak pi toilet tu kena lalu depan kelas dia Ahh !!! takMauuu but pikiaq kawan punya pasai takpaa laa pi juga laa sambil-sambil tu bolehh la tengok dia sekali. Tapi aku tak tau laa kalau setiap kali aku lalu depan kelas dia jaa mesti aku tak boleh nak pandang dalam kelas dia lepas tu aku nanti jalan cepat-cepat sebab aku malu but aku pun taktau kenapa aku harus malu sebab dia bukanNyaa suka dekat aku pun hmmm... >=< . Then bila rehatt jaaa aku mesti akan curi-curi tengok dia walaupun ramai orang memang susahLahh nak nampak dia tapi aku akan usahakan juga supaya aku nampak dia . Suka bila tengok dia makan comel jeee pipi dia Bila dia tengah kunyah makanan. Kekadang aku rasa dia macam tau-tau jaa yang aku duk tengah tengok dia bila dia pandang belah aku aku cepat-cepat kalih belah lain and buat-buat sembang dengan kawan-kawan. Sebenarnya kau nak dia tahu yang aku tengah tengok dia but bila dia perasaan yang aku tengah tengok dia mesti aku akan kalih belah lain hmmmm... Sebenarnya ramai juga kawa-kawan aku yang sama kelas dengan hang duk cerita dekat aku pasai perangai hang depa kata depa tak suka perangai hang yang Juah tuu  depa kata baik hang pilih orang lain laa . Btw aku buat takTauu jaa aku just dengar jaa apa yang depa kata tapi perasaan aku dekat hang tetap sama tak mudah untuk aku lupakan hang sejak tahun lepas lagi aku pendam perasaan ni takkan mudah untuk aku lupakan. Actually perangai hang yang keloloh tu yang buata ku suka dekat hang. :)
Aku tau yang hang malu bila hang dapat tau yang kawan-kawan hang semua tau yang aku suka kat hang . but serius aku tak tau sapa yang duk habaq kat depa semua serius aku pun takmau org tau yang aku suka hang tapi sekarang ramai dah tau aku pun malu. And hang mesti marah kan bila kawan-kawan aku duk perli hang And hang mesti fikir yang aku yang suruh depa yang perli nama aku dekat hang kan ? hmmm jujur aku cakap aku tak pernah suruh sapa - sapa pun perli hang , mesti hang fikir aku ni Gegeh kan.  Aku tak pernah pun suruh kawan-kawan aku pi kat hang pastu kata yang aku suka kat hang aku lagi tak suka bila kawan aku buat macam tu. Tapi aku redha sebab aku yakin Allah maha mengetahui kebenarannya. :)
Bila aku duduk seorang aku terpikir aku ni sesuai ka  untuk dia  ?aku ni layak ka  untuk dia ? , Dia mau ka perempun macam aku ?. Perasaan ragu-ragu mula datang tapi aku yakin dengan kata-kata hati aku . Aku yakin kalau jodoh tu ditangan Allah. Aku berserah kepada allah segalanya biarlah allah yang tentukan sama ada aku sesuai ka tak untuk dia aku layan ka tak untuk dia itu akan menjadi rahsia allah yang tidak siapa pun akan mengetahuinyaa. Yang pasti aku tak pernah jemu untuk mendoakkan untuk dia aku tak pernah jemuuntuk tunggu dia menerima aku dengan seadanya. :=D
Tumblr_ml5zg9lcqy1s68066o3_500_large