Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

// Jika Aku Jatuh Cinta

313763_342662962518204_561846851_n_large

 Ya Allah jika aku jatuh cinta , cintakan lah aku pada seseorang yang melabuhkan cintannya padamu
agar bertambah kekuatan untuk nemyintaimu. Jika aku jatuh hati , izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
yang hatinya bertaut padamu agar tidak aku terjatuh dalam jurang cinta nafsu. Jika aku jatuh hati , jagalah
hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatimu jika aku rindu , rindukanlah aku pada seseorang yang merindukan syahid di jalanmu. ya allah jika kau halalkan aku merindui kekasihmu jangan biarkan aku
melampaui batas sehingga membuatkan aku melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi
// Amin yaa Rabbal Alamin....

# jika kita mencintai seseorang , pendamlah perasaan itu , jika ingin luahkan , luahkanlah kepada Allah dalam doamu , minta lah kepada Allah agar hati insan yang kita cintai itu terpaut kepada kita suatu hari kelak , InsyaAllah apabila insan yang kita sayang itu membuat solat istikarah pasti mendapat petunjuk bahawa cintanya ialah kamu . dan kamu juga InsyaAllah akan mendapat petunjuk bahawa insan yg kamu cintai itu ialah cinta daripada berkat solat istikarahmu =)