Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

♥ That chances does for me? ♥

Large


Semalam maybe mata aku ni ada batu kut sampai nak pejam pun susah ! tetiba teringat kat dia aku rindu dia.-,- Aku hanya mampu  berdoa " ya allah berikanlah aku kesempatan untuk melihat wajahnya
walaupun hanya sekadar dalam mimpi "
eh ! .tetiba  betul malam tu aq mimpi dia ... :) ☺ the best moment dalam mimpi tu dia rpat sanggat ngan aq  siap duduk sebelah aq lagi tuh ! perhhh  and seriusly aq  tak pernah ckap ngan dia masa kt skolah  tapi dlm mimpi tu kmi cm kwan rapat ..... ya allah kalau lah  mimpi tu kenyataan alahaiii aq akn mnjdi org yg pling bertuah di muka bumi nie.tapi saya tahu saya sedar diri ... saya tidak layak untuk dia. ♥
Statigram – Instagram webviewer