Navitigation

HOMEAuther.About Us ♥make wish
Status
Asalamualaikum ! syukur alhamdulillah Teheee alhamdulillah genab 14tahun dah :) terima kasih ya ALLAH terima kasih atas segala nikmat yg slama ini kau berikan kepda aku ! :) :]!♥FA# Aku masih lagi menanti selagi aku mampu! :* #18.06.2012# !

tanya sama hati ada rasa cinta ?

Large
// Asalamualakum ,smua sihat keww,,, klau xsihat mehh piy makan ubat kaihhh !!
 :D k actually aq bkan nk cita pasai sihat ke xsihat nie sbenarnya storyy pasal
someone yg bermakna dalam hidup aq selain #Allah , ibu , ayah , dan dia , nk taw sapa dia?
  xyah taww lhaa nahhh.

Tapi syg dlm hati dye dh ada org lain nk wat cm na ann ?? erm.. redhoo jeww lahhh
aq tunggu dye 10 BULAN .sbenarnyaa aq xpenah luahkan perasaan
pun kt dye tuee ! :obut aq still tunggu dye wlaupon aq tahu jawapan nyeww ....Image..... ??? akn meyakitkan aty aq.
Aku pon xtahu lahh cm nalahhh aq blehh ada perasaan kt dyee  >.< tapii tanya sama hati ada rasa cinta ? ya mmg ada rasa :lovely: aku akan tetap setia menunggu walaupun aku taw yang hang memang tak kan pernah menjadi milik aku. #tapi aku harap sebaliknya yang kan terjadi hope sanggat#

                                     

                      cant' stop Loving You   Crush ♥